Media alert Zeb For Stars: Na uitverkoop transformeren kinderkledingwinkels ZEB For Stars Hasselt en Zoersel tot filialen van The Fashion Store

Het Belgisch modebedrijf Fashion Society begon zo’n vier jaar geleden met Zeb For Stars. De vijf filialen in Hasselt, Zoersel, Brugge, Oostende en Torhout mikken vooral op trendy, kwalitatieve kinderkleding van verschillende merken. Maar door de coronacrisis werden de groeicijfers niet gehaald. Na de totale uitverkoop bij Zeb For Stars zullen de winkels sluiten en in september transformeren de winkels in Hasselt en Zoersel tot filialen van The Fashion Store. Deze klassevolle boetieks, eveneens een concept van dezelfde modegroep, bieden dames- en herenmode voor drie generaties volwassenen aan. Het personeel blijft integraal aan de slag binnen de groep.

ZEB For Stars biedt mode voor kinderen vanaf twee jaar tot en met jongeren van zestien jaar aan”, verklaart Erika Mees, marketing manager van Fashion Society. “Het richtte zich vooral op festiviteiten zoals communie- en lentefeesten, die er door corona twee jaar lang niet geweest zijn. Na evaluatie besloten we het te vervangen door een sterker concept. Fashion Society noteerde een groei tegenover de pre-corona periode en deze beslissing kadert in het verdere groeiscenario van de Belgische modegroep waaronder ZEB, The Fashion Store en Point Carré zijn ondergebracht. Tijdig bijsturen en beslissingen durven nemen, dat is nu eenmaal ondernemen.

Wie nog kwalitatieve kinderkleding aan kleine prijsjes wil scoren kan nog tot begin juli in de filialen van Zeb For Stars terecht voor de uitverkoop met kortingen tot -50%. Tijdens de zomer worden de 19 personeelsleden omgeschoold. In september openen in Hasselt en Zoersel de nieuwe filialen van The Fashion Store. Daarmee komt de teller van het aantal Fashion Stores op 17 te staan.

Voor meer informatie, neem contact op met (niet voor publicatie):

Elke De Mayer

ZFS_Media Alert_mei2022_def.pdf

Persberichten in je mailbox

Over ZEB

ZEB is dé Belgische multibrand fashion store bij uitstek voor iedereen die fashionable en on-trend voor de dag wil komen. Met meer dan 70 topmerken in 74 winkelpunten verspreid over heel België en het Groothertogdom Luxemburg én een uitgebreide webshop mag de klant zich op elk vlak verwachten aan een uitstekende shopbeleving. Naast de ruime keuze aan internationale brands kan men bij ZEB ook Belgische modemerken in de rekken terugvinden, zoals Astrid Black Label, YŪGEN en Le Fabuleux Marcel de Bruxelles. Meer informatie: www.zeb.be

www.zeb.be